Kalau dah JODOH tak kemana.

Alhamdulillah kini aku sudah bertunang. Bertunang dengan siapa? ehemm tu biarlah rahsia dulu yaa.. kalau diikutkan cerita seriously memang x disangka2 dia lahh orangnya. padahal dulu kami memang xpernah bercakap berdepan and tengok muka pun konfem berpaling terus, hehe.  

cerita sebelum bertunang memang banyak juga dugaannya. dengan aku yang perangai macam budak2 dia pula matang memang ada banyak kontrak di antara kami.  aku balik2 fikir boleh ka aq suka dia? boleh ka dia suka aku? aku ni da laa doremon memanjang..jalan jakk nampak doremon konfem aq berhenti kejap.. hahaha. xbeli pun xpa asal dapat tengok. krikk krikkk...

paling win... aq dah xingt muka dia mcam mana... tapi entah kenapa bila bapa ku kata dia ingin melamar aku. hati macam ada lain macam ni.. hehe. sukar untuk di ertikan. mula2 memang aku kata tidak. tapi dalam masa yang sama aq bagitau bapaku, "bapa buatlah apa yang terbaik buat diri ini".  maklumlah time tu aku tengah bersedih.  mau cerita kisah tu disini tapi aku kena move on :) . oke back to the story, sampai lah 22 September 2015 aku bertunang dengan si dia SH :)

First time jumpa memang kelu lidah,, badan kaku macam baru keluar dari peti sejuk rsanya.  aku masih tidak sangka aku akan bertunang dengan dia hari ini.  paling aq malu bila macik2 ku ni suruh gambar berdua... aduiiii... malunya aku... lepas bergambar semua org pegi makan aku dengan dia krikk krikkkk diam seribu bahasa. hmmm last2 dia mulakan percakapan. lepas tu baru kami agak oke laa... bole laa di ajak cerita... dengan aku yang ketawa saja ni..dia pun ikut gelak...hehe time tu HATI ini hanya Allah yang tahu. rasa tenang jakk... mungkin ni lah jodoh ku. first time meet hati dah dup dap dup dap gituuu hehehe

sampailahhh aku ada tanya dia kenapa kamu pilih aku? dia jawab, 

"tiba2 hati ini terdetik nama W dan terus minta mama kol bapa W :) "

kata orang kalau sudah bertunang ni lagi banyak dugaan dan ujian yang mendatang.  insyaAllah semoga dapat menempuh segala ujian ini. paling penting be HUSNUZON :)

to be continue.................

0 text :):

Post a Comment

☺ Copyright by belog-wen.blogspot.com ♡