maskotKOTesaimen


20 March 2013

assalamualaikum
hye !!

hmm...rasanya lama betul sudah tidak update blog kan...huhu
huahuahua.... line x berapa mo oke.. tu yang asyik tergendala jak nak buka... >.<
maskot? maskot? maskot?
hehe..actually cerita ne sudah lama berlalu.. x silap aku dah 1 minggu lebih berlalu..
kejadian ne time KOT dekat USIM..
dulu... aku suka sangat tengok patung bergerak..hahaha.. a.k.a maskot..
dulu juga aku gelar maskot tu patung bergerak.. hmm..
aku tengok dorang comel sangat... hehe.. geram...
tapi last2..............

TADAAAA!!!!

HAHA. peace ^_^Y

The Red Jaguaaarrrr!!!!

09 Mac 2013
First and last rasanya aku jadi maskot...heehe..lagi2 time tu my dad birthday..
banyak sangat kenangan time event KOT tu..
time KOT tu aq ikut 1 acara jak sebenarnya 1500m..
 tapi time penutupan KOT aku ganti Kak Pipie untuk larian 4x400m..
first memang tak nak...sebab time tu dah makan banyak..hehehe... sah2 susah la nak lari..
memang neves sangat laaa... x yakin boleh lari..
lagi2 bila teringat time KAGUM salah loronggg..owwhh serius bikin malu..haha
 tapi alhamdulillah semua ada hikmahnya...

larian mesra jemputan 7.5km - num7
1500m - naib johan
4x400m - naib johan

aku rasa aku dah jatuh hati dengan acara lari ne..even  x la hebat sangat tapi serius bole buat aku rasa hepy :)
hehe.. dlm smnggu tu mesti lari kalau tak rasa macam x best..hehe

In Shaa Allah esok pula aku dah balik SABAH..yeayyy ^_^
tapi...esaimen x siap lagiii....banyak lagi... malam ne terpaksa berkorban tak tido.. sok tido dalam kapal jak laaa....huahuahua
sakit dah kepala...tapi apa bole buat salah sendiri kerja bertangguh...hoho
semoga segalanya dipermudahkan olehNya
lebih2 skrang ne tak sabar nak jumpa family tercinta + drivinggg~
hmm...dan bermulanya my first SBE.. waaa nveessss...
haha

bha, rasanya itu jak laaa..mo sambung buat esaimen dulu.. babai ^_^

LOVE, WARDAH

0 text :):

Post a Comment

☺ Copyright by belog-wen.blogspot.com ♡